niedziela, 10 lipca 2011

CDE czyli Caroline, Delfina i Ewa (cukierrrrasy!)

Wysypały się nam ostatnio cukieraski i biorę w nich udział: u Caroline, u Delfiny i u Ewy!
Pisałam, że zmieniłam podejście do candy i oto dowód ;). Wcześniej rzadko się zapisywałam (dokładnie dwa razy), bo czułam się jak darmozjad. Mówiłam sobie: najpierw candy u mnie, potem u innych. Teraz nadal troche się tak czuję, ale myślę sobie, że wiele osób się cieszy, że ktoś bierze udział w ich konkursie, bo w pewnym sensie docenia dzięki temu ich pracę. A mnie to zmotywuje do moich cukierasków, mam nadzieję :O). Także będę nad tym intensywnie myśleć (dajcie mi jednak trochę czasu ;))). Aczkolwiek nie ma co kryć, że Dziewczyny kuszą taaaaakimi cukierasami, że nie można przejść obojętnie!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że poświęcasz czas, żeby powiedzieć, co myślisz. Czytam wnikliwie wszystkie komentarze i staram się korzystać z konstruktywnej krytyki. Miłego dnia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...