czwartek, 1 grudnia 2011

Wyniki Candy

Kochani Amatorzy Cukierasków! Dziękuję Wam za tak liczny udział w moim candy. Dziękuję za wszystkie odwiedziny, a szczególnie mocno witam nowych Obserwatorów. Każda osoba, która tu zajrzała, sprawiła mi wielką radość. Mam nadzieję, że uda mi się wszystkich odwiedzić (a u wielu już byłam).
Równo 100 komentarzy - niezła niespodzianka! (A ja się zastanawiałam, czy dobijemy do 20. :)) Właściwie, kiedy zajrzałam tu rano, było ich 99, ale okazało się, że jeden z nieznanych powodów wylądował w spamie... Po nieskomplikowanej operacji przywrócenia go do reszty oraz odjęcia mojego własnego komentarza i głosów podwójnych pozostało 98 losów (z oryginalną numeracją wg kolejności - czyli mój los i los, który się powtórzył także dostały swoje numerki, ale zostały odrzucone):

 
po złożeniu wszystkie losy trafiły do komory losującej:

 
maszyna losująca zamknęła oczy i...

 

...i chwilę potem te oczy przecierała! Sama nie mogła uwierzyć, że
wśród tylu losów aniołek wybrał kogoś, kto od dawna tu zaglądał :) Bellis, gratulacje!
Jednocześnie jest mi przykro, że nie mogę wysłać aniołka do wszystkich. Ale postanowiłam wylosować jeszcze trzy nagrody - pocieszajki. Pofruną do osób, które podpisały się:




Wybaczcie, że te zdjęcia się tak różnią, ale robiłam wiele ujęć, grzebiąc przy tym w ustawieniach, bo nie chciały wychodzić... no i nie zapamiętałam, przy których ustawieniach było najlepiej... pozostawmy to bez komentarza.
Czyli nagrody pocieszenia trafią do: Renaty, Doroty Wysockiej i Mysi.
Gratuluję!

a potem... kiedy już opublikowałam tego posta... odkryłam, że.. jeden los uciekł od losowania... i był to ten oto osobnik:

Przepraszam, że nie dostrzegłam uciekiniera i szybko naprawiam błąd - kolejna pocieszajka powędruje do Uli.

Jeszcze raz gratuluję i proszę zwycięzców o maila z adresem pocztowym. Aniołek zostanie wysłany w poniedziałek (wybaczcie, ale dopadło mnie choróbsko, a z końca świata na pocztę daleko...), a nagrody pocieszajki muszą się jeszcze zrobić, także proszę o chwilę cierpliwości. Bardzo dziękuję wszystkim za zabawę!

21 komentarzy :

  1. Dziękuję za świetną zabawę :) Gratuluję i zazdroszczę Zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale radocha! Dzięki :)
    Adres w sumie już masz, chyba że chcesz żeby Ci go podesłać raz jeszcze? Będę czekać na przesyłkę z końca świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczynią i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę!
    A zwyciężczyniom gratuluję i odrobinę zazdroszczę ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej a to heca - uciekłam a i tak mnie dopadłaś :)
    dziękuję
    bardzo się cieszę
    zaraz prześlę maila z adresem
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę :) I gratuluję szczęśliwcom :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje i zazdroszcze pieknych aniolkow

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za super zabawę :) masz bardzo dobre serduszko :) gratuluję tym, którym dopisało szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę:) Gratuluję zwyciężczyniom!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, tyle pocieszajek :) gratuluję szczęśliwcom i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to ja naprawdę ;o) Nie wierzę ;o) Yupi!!! Już ślę adresik ;o) Gratuluje także pozostałym dziewczyną i Tobie Kochana dziękuję za świetną zabawę ;o*

    OdpowiedzUsuń
  12. znowu szczęście koło nosa przeszło ;> fuksiarom gratuluję i za zabawę ślicznie dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jejku.. ile niespodzianek!! :)
    Dzięki za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrałam nagrodę pocieszajkę!!!! Ale jestem szczęśliwa juz dawno nic nie wygralam:)))) Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje, hojnie obdarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla zwycięzców!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie udało mi się , ale gratuluję szczesliwcom :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę i gratulacje dla wszystkich wylosowanych i uciekinierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za sympatyczną zabawę,dziewczynom gratuluję świetnych cukierasków i ślę pozdrowienia dla wszystkich tu zaglądających-Margolcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęcasz czas, żeby powiedzieć, co myślisz. Czytam wnikliwie wszystkie komentarze i staram się korzystać z konstruktywnej krytyki. Miłego dnia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...