czwartek, 2 lutego 2012

Kiedyś się uda - etui 2

Ciąg dalszy nauki szycia. Byłoby może łatwiej, gdyby ktoś mnie uczył. I gdyby pan Łucznik bardziej mnie słuchał. Ale póki co - jest progres. Uszyłam nowe etui na telefon - bardzo podobne do pierwszego, ale w wersji z rzepem. Ten materiał tak mi się podoba, że szkoda mi wyrzucać nawet małe kawałki. Stąd poduszka na szpilki - zwróćcie uwagę na stylowe ucho ze sznurka ;). i przy okazji apel: czy ktoś zna może strony z polskimi (lub niemieckimi) tutorialami szyciowymi dla początkujących? Tak, żeby było łopatologicznie wytłumaczone co i jak krok po kroku? I żeby projekty były proste. Będę bardzo wdzięczna za porady :).


Ps. Zajrzałam jeszcze na forum ekrawiectwo.net, a tam czekało na mnie takie zdanie: 
"Nigdy się nie przewrócisz gdy stoisz w miejscu, im szybciej idziesz tym łatwiej możesz się przewrócić, ale tym dalej możesz zajść."
Wstaję od kompa, trzeba coś zrobić :)).

6 komentarzy :

  1. fajny pomysł ;) a etui super w sam raz na tą mroźną pogodę ! ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. materiał wygląda na milusi w dotyku :) do tego kolor czekolady... :) fajnie to wyszło :) niestety tutorialami Cię nie poratuję, bom zielona w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, teraz to już naprawdę o szaleństwo szyciowe zaczynam Cię posądzać ;P nawet poduszeczki na szpilki się dorobiłaś ;) a materiał choć nie zamsz, to i tak na takowy wygląda i świetny jest.
    a tu masz kilka tutoriali i wskazówek szyciowych z bloga Longredthread
    http://longredthread.wordpress.com/category/tutorial-kurs-obrazkowy/
    mam nadzieję, że się przydadzą ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! Znalazłam też fajne tutki na stronie papavero - zaraz wszystko wkleję do linków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ciepluchne etui! W takie mrozy telefon może czuć się bezpieczny :D Identycznego koloru jest moje etui na telefon (przeze mnie uszyte :)), słodki to kolor, fakt, ale dla mnie jakiś taki smutny. Dlatego ja swoje etui wyścieliłam kwiecistą podszewką.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na początku też, ale tamto mi nie wyszło, więc kolejne były bez podszewki i takie "surowe" mi się bardziej spodobały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że poświęcasz czas, żeby powiedzieć, co myślisz. Czytam wnikliwie wszystkie komentarze i staram się korzystać z konstruktywnej krytyki. Miłego dnia!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...